verzending

GRATIS vanaf €30
 

Servicegarantie

U staat centraal
 

Meer info?

Stuur ons een mail !

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Afslanken

AFSLANKEN KAN MET AFSLANKPRODUCTEN VAN NUTRIMAX

In tegenstelling tot wat velen beweren , zijn er heel wat afslankproducten die effectief wél werken. Hierbij moeten we eerlijkshalve melden dat afslanken op verschillende manieren kan. Voor elke manier zijn er dan ook specifieke supplementen om af te slanken.

Foto-tabel  Lijst 

Pagina:
  1. 1
  2. 2

Foto-tabel  Lijst 

Pagina:
  1. 1
  2. 2

 

Dieet voorbeeld

 

Gezond eten en meer bewegen zijn de sleutel tot een succesvol dieet. Wonderdiëten bestaan niet.

 

1. Eet zes maaltijden per dag: drie hoofdmaaltijden en drie gezonde tussendoortjes. Maaltijden overslaan is geen goed idee omdat je dan gegarandeerd gaat beginnen knabbelen. Wanneer je op vaste tijdstippen eet, heb je meer controle over je eetpatroon.

 

2. Koken zonder vet is mogelijk. Stoom, pocheer of grill je vlees en vis.

 

3. Beweeg elke dag een halfuur. Je hoeft niet meteen naar de sportschool te gaan want bewegen kan je eenvoudig in je dagelijks leven integreren. Neem wat vaker de trap, ga met de fiets naar je werk, maak op het werk een wandeling na je lunch, ...

 

4. Drink veel water. Water drinken bevordert de stofwisseling en helpt bij het verbranden van vet. Vind je gewoon water niet zo lekker? Doe een aantal druppeltjes citroen in je glas water en je krijgt onmiddellijk een andere smaak.

 

5. Sta recht of wandel rond als je ergens moet wachten. Je verbruikt 50 calorieën als je 15 minuten rondwandelt.

 

6. Sla het ontbijt niet over. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag en het zet de verbrandingsmotor van je lichaam in gang. Een stevig ontbijt met fruit, volkorenbrood en een zuivelproduct helpt je bij het afvallen.

 

7. Zet je potten en pannen niet op tafel maar laat ze op het fornuis staan. Mensen zijn namelijk sneller geneigd om meer te eten als de kookpotten voor hun neus staan.

 

8. Slaap 8 uur per nacht. Te weinig slaap maakt je moe en doet je sneller grijpen naar ongezonde voedingsmiddelen. Van te veel slaap word je lui en ga je minder bewegen.

 

9. De juiste kruiden kunnen vette sauzen vervangen zonder dat je gerecht aan smaakt verliest. Ook dressings zijn een goed alternatief.

 

10. Ga niet te vaak uit eten en vermijd lunchen in de cafetaria van je werk. Wanneer je je eigen maaltijden thuis bereidt, heb je meer controle over de porties. Bovendien weet je op die manier perfect hoeveel calorieën jouw maaltijd bevat.

 

11. Hou een dieetdagboek bij. Schrijf dagelijks op wat je eet en je zal versteld staan van de hoeveelheid voedsel die je dagelijks naar binnen speelt. Het bijhouden van een dieetdagboek zorgt ervoor dat je bewuster omgaat met eten en sneller afslankt.

 

12. Eet langzaam. Pas na twintig minuten sturen je hersenen het signaal door dat je verzadigd bent. Hoe sneller je eet, hoe meer calorieën je opneemt.

 

13. Wees niet te streng voor jezelf. Het kan geen kwaad om in het weekend je favoriete gerecht of dessert te eten. Zie het als een beloning voor al het harde werk dat je in de week levert.

 

14. Zoek een dieetbuddy. Vermageren is makkelijker als je het samen doet. Je zal minder geneigd zijn om op te geven en op moeilijke momenten kunnen jullie elkaar motiveren

 

Omschrijving:

Het begrip 'dieet' houdt meer in dan gewicht verliezen (energiebeperkt dieet). Het zijn leefregels om het eetpatroon aan te passen. Er zijn ook andere diëten, zoals bijvoorbeeld een zoutarm dieet voor mensen met een verhoogde bloeddruk.

Advies om gewicht te verliezen:


Het Voedingscentrum adviseert gewicht te verliezen door gezonder en minder te eten. Daarbij hoort voldoende variatie en meer beweging. Het is erg belangrijk dat de totale voeding volwaardig is, het dieet praktisch haalbaar is en spiermassa behouden blijft. Om consumenten te helpen heeft het Voedingscentrum webpagina's over gezond afvallen in 3 fases. Een richtlijn voor het aantal kilocalorieën (kcal) per dag bij een energiebeperkt dieet is 1.500 kcal voor vrouwen en 2.000 kcal per dag voor mannen.

Richtlijnen Gezondheidsraad:


De Gezondheidsraad beveelt voor volwassenen met overgewicht of ongewenste gewichtstoename de volgende verdeling van de energie-inname aan: 10 tot 25% uit eiwitten, 20 tot 30 à 35% uit vetten en 40 tot 70% uit verteerbare koolhydraten.
Plus- en minpunten energiebeperkte diëten
Er zijn diverse soorten afvaldiëten. Ze verschillen in samenstelling van voedingsmiddelen en verhoudingen van voedingsstoffen. Ook de achterliggende theorieën zijn anders. Vrijwel alle afvaldiëten kunnen leiden tot gewichtsverlies. De energie-inname moet dan wel lager zijn dan het energiegebruik.

Aan veel energiebeperkte diëten kleven nadelen. Het langdurig volgen ervan kan leiden tot tekorten van bepaalde voedingsstoffen. Daarnaast kan een afvaldieet met een zeer lage energie-inname zorgen voor te veel gewichtsverlies in korte tijd. Hierdoor verdwijnt naast vetmassa ook overmatig veel spiermassa, wat ongewenst is.

Veel mensen houden een afvaldieet niet lang vol, omdat het te streng, te eenzijdig of te onpraktisch is. Bovendien is gewichtsverlies meestal niet blijvend, omdat er geen permanente gezonde leefstijl is aangeleerd.

Zelfhulp of persoonlijk advies:


Consumenten kunnen aan de slag met gezond afvallen in 3 fases. Voor een persoonlijk voedingsadvies en vragen over een gezond gewicht en afvallen kunnen consumenten terecht bij een diëtist of een gewichtsconsulent. Het Voedingscentrum adviseert om altijd eerst naar de huisarts te gaan bij een BMI hoger dan 30 óf bij een (chronische) ziekte in combinatie met overgewicht.
Gezondheidseffecten
Mensen met een BMI tussen 25 en 40 kunnen met afvallen de kans op complicaties, zoals diabetes type 2 en bepaalde hartziekten, verkleinen. Ze zullen dan in 6 maanden tot 1 jaar een gewichtsverlies van 10 tot 15% moeten realiseren en het nieuwe gewicht minimaal 2 jaar behouden. Voor de meeste mensen valt gezondheidswinst te halen door gezonder te gaan eten, of ze nu moeten afvallen of niet.

Als een dieet minder dan 1.200 kcal per dag levert, is de kans groot dat het onvoldoende voedingsstoffen geeft, zoals vezels, eiwitten, vitamines en mineralen. Na overleg met een diëtist kan het in individuele gevallen nodig blijken om toch een dieet met minder dan 1.200 kilocalorieën per dag te volgen. Dan is het wel belangrijk om dit aan te vullen met een multivitaminesupplementen, zoals pillen die één keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) van alle vitamines en mineralen bevatten.
Voor elk energiebeperkt dieet geldt dat het voldoende groente en fruit moet bevatten: daar zitten meer onmisbare stoffen in dan alleen vitamines en mineralen.

Nutrimax overloopt graag voor jou deze verschillende soorten afslankproducten :

Afslanken met L-Carnitine:

L-Carnitine transporteert de vetzuren naar de mitochondrieën waar ze als energie gebruikt worden. L-Carnitine supplementen kan het vetzuurgehalte verlagen en heeft een gunstige invloed op de ldl/hdl cholesterol verhouding. Zeker bij het sporten kan L-carnitine zorgen voor meer energie, betere sportprestaties en een verhoogde vetverbranding. Een compleet overzicht van fitness oefeningen is hier te vinden. Benieuwd naar onze fitness en cardio schema's? Klik dan hier. Carnitine verbetert (bij hartpatiënten) zelfs de werking van de hartspier, voorkomt hartvergroting en verkleint de kans op een hartaanval. Carnitine versterkt ook het immuunsysteem. Dit komt omdat witte bloedlichaampjes carnitine nodig hebben om goed te kunnen functioneren.

Afslanken met Caffeine:

Cafeïne helpt bij het afslanken op drie drie manieren :
1. Direct : Cafeïne versnelt je hartslag en ademhaling en verhoogt je lichaamstemperatuur. Caffeine verhoogt dus het energieverbruik en zorgt ervoor dat vetten in de bloedbaan komen.
2. Cafeïne helpt ook bij het afslanken door je een energiek en goed gevoel te geven. Tijdens het afslanken heb heeft het lichaam een calorietekort (Afslanken), waardoor je je minder goed gaat voelen. Caffeine geeft je echter een lekker en fit gevoel, waardoor het afslanken beter vol te houden is.
3. Cafeïne zorgt er ook voor dat je meer energie hebt tijdens een training. Hierdoor gaat je beter en langer trainen, waardoor je automatisch meer vet verbrandt.

Afslanken met CLA:

CLA zorgt ervoor dat het mogelijk is om het vetpercentage te verlagen. CLA is vooral interessant wanneer je wilt afvallen, maar daarnaast natuurlijk ook wanneer je op gewicht wilt blijven.
CLA is een geconjugeerd linolzuur en is een essentieel onverzadigd vetzuur waarvan wetenschappers hebben bewezen dat het een positief effect heeft op he vetmetabolisme. CLA is een onverzadigd vetzuur, waarvan door onderzoekers is aangetoond dat het van groot belang voor onze vetverbranding.

Afslanken met een eiwitdieet:

Het eiwit dieet of proteine dieet is ontstaan in het buitenland en doet nu stilaan haar intrede in België en Nederland. Het eiwitdieet is ondertussen één van de bekendste diëten, en wint dag na dag nog steeds aan populariteit. Heel wat bekende personen zijn al aanhanger van dit gezond dieet, met verbluffende resultaten. Waarom slaat dit nieuwe eiwitten dieet zo massaal aan?

Het eiwitdieet is voor mensen die op een snelle, veilige en doeltreffende manier willen afvallen zonder hongergevoel. Reeds vele bekende personen gaven het voorbeeld van wat je kunt bereiken met een eiwitdieet. Met het eiwitdieet kun je snel een gezond je gewenste gewicht bereiken. Steeds meer mensen zijn inmiddels overtuigd dat het afvallen met het eiwitdieet werkt.

Hoe dat kan met een proteinendieet:

Het afvallen eiwitdieet werkt op een héél andere manier dan een traditioneel gezonde voeding dieet. Een traditioneel dieet is meestal gebaseerd op het verlagen van het aantal calorieën. Afvallen met eiwitdieet daarentegen is gebaseerd op het minderen van vetten maar ook vooral op het verlagen van het aantal koolhydraten (suikers). Als je bij een traditioneel sport dieet enkel het aantal vetten verlaagt, heb je namelijk toch nog veel koolhydraten over in je voeding.

Bij een eiwitdieet gaan we ook het aantal koolhydraten verlagen. Wie bijgevolg minder koolhydraten en vetten eet, zorgt ervoor dat je lichaam enkel zijn vetreserves aanspreekt.
Het Afvallen is begonnen !

Afslanken met Fatblockers:

Een Fat Blocker zorgt ervoor dat vetten uit je voeding niet door je lichaam worden opgenomen. Als je bijvoorbeeld een keer een pizza wilt eten zonder dat je al deze vetten opslaat, neem je net voor de maaltijd een Fat Blocker. Een Fat Blocker is speciaal ontwikkeld om vet aan te trekken en vast te houden. Het vet verlaat samen met de Fat Blocker op natuurlijke wijze het lichaam.

Afslanken met Groene Thee:

Naast het feit dat EGCG een zeer sterke antioxidant is en dat iedereen baat zou hebben bij het gebruik van EGCG is de stof ook nog eens een krachtig afslankproduct. Groene thee laat het lichaam meer energie verbruiken waardoor je meer vet verbrand, simpel maar zeer effectief!

Afslanken met Maaltijdvervangers:

Maaltijdvervangers zijn specifiek voor personen die op een gezonde , evenwichtige manier willen afslanaken. Maaltijdvervangers zijn er ook voor elke sporter die er zeker van wil zijn alle nodige eiwitten en andere voedingsstoffen binnen te krijgen.

Actief Afslanken:

Actief afslanken met behulp van vetverbranders zorgt voor een verhoogde vetverbranding en geeft meer energie.

Het lichaam wordt door de vetverbrandenende stoffen aangezet tot afslanken. Deze actie zorgt voor een hoger metabolisme (verbranding). Afslanken met vetverbranders wordt soms ook gebruikt om harder te kunnen trainen.

Afslanken met Stackers:

Afslanken met stackers is perfect mogelijk ! Stackers zijn immers de best verkochte afslankproducten in Amerika.
Afslanken door het goed gebruik van stackers was nog nooit zo gemakkelijk !

Afslanken met vetverbranders:

Neem afslankproducten in tablet of capsule vorm bij voorkeur in na een maaltijd. Dit omdat de tabletten of capsules op een lege maag een te sterke werking kunnen hebben waardoor de kans op bijwerkingen groter is.
Voor elk afslankproduct geldt: Neem nooit meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid en bouw de dosering langzaam op.
Neem bijvoorbeeld de eerste week slechts 1 dosering per dag en kijk de reactie van het lichaam aan alvorens de dosering te verhogen.

Afslanken met Vochtafdrijvers:

"Heb je moeite met de onderste buikspieren zichtbaar te krijgen ?"

Vochtafdrijvers zijn ontworpen om op een extreem snelle en effectieve manier het onderhuidse vocht weg te trekken. Het zichtbare resultaat is niet anders dan als een maand hard lang diëten en trainen. Binnen enkele dagen zul je er strakker uitzien, alsof je kilo's vet kwijt bent.

Afslanken:

Wilt u Afslanken ? Nutrimax is al sinds 2005 uw Afslanken specialist. Wilt u veilig en betrouwbaar uw Afslanken supplementen bestellen ? Wij leveren Afslanken supplementen bij u aan huis ! Mocht u vragen hebben over Afslanken, dan kan u ons steeds contacteren op.