verzending

GRATIS vanaf €30
 

Servicegarantie

U staat centraal
 

Meer info?

Stuur ons een mail !

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Weight Gain

Wat is een Weight Gainer ?

Een Weight Gainer is een voedingssupplement voor eenieder die graag gewicht (Weight) zou willen aankomen. Weight Gainers komen meestal in poedervorm vorm en moeten gemengd worden met water of melk om zo een shake te maken. Deze Weight Gainer dient dan gedronken te worden om zo extra goed koolhydraten en calorieën binnen te krijgen. Meestal is een weight een perfect uitgebalanceerde Eiwitten shake met meer nadruk op de koolhydraten. Een perfecte combinatie van eiwitten en koolhydraten dus die voor (droge) gewichtstoename kan zorgen.

Foto-tabel  Lijst 

Foto-tabel  Lijst 

MASS GAINER

Wie intensief bezig is met krachttraining of zelfs aan bodybuilding doet heeft er ongetwijfeld al van gehoord: mass gainers. Maar wat doen die voedingssupplementen nu en hoe moet je de mass gainers gebruiken?
Wie aan krachttraining doet en extra spiermassa wilt winnen, moet zijn calorie-inname verhogen. In een vorig artikel "Krachttraining – Bulken & cutten" hadden we het al over je caloriebehoefte. Mannen hebben gemiddeld zo'n 3.000 kilocalorieën nodig per dag om normale activiteiten uit te voeren. Bij vrouwen ligt deze waarde op zo'n 2.000 kilocalorieën...
Redenen om te kiezen voor mass gainers
Ga je echter intensief sporten? Dan verhoogt je caloriebehoefte. Dit wil zeggen dat je doorheen de dag dus meer calorieën tot je moet nemen, dit via je voeding of via mass gainers.

 

Intensief trainen? Verhoogde caloriebehoefte!

 

Er zijn namelijk veel mensen die niet komen tot 5-6 maaltijden per dag. Dit is echter wel de ideale situatie: alle benodigde voedingsstoffen uit gezonde voeding halen. Wie door bepaalde redenen toch niet aan die 6 maaltijden komt, kan dus terugvallen op mass gainers. Mass gainers bevatten heel wat belangrijke voedingsstoffen zoals eiwitten, dextrose, creatine, glutamine, fructose enzovoort maar ook – in sommige gevallen – belangrijke vitaminen. Afhankelijk van het soort mass gainer en de vloeistof waarmee je de gainer mengt, kan je dagelijks meer dan 1.000 extra kilocalorieën opnemen.

 

Spierherstel & meer energie

 

Mass gainers worden tegenwoordig dusdanig ontwikkeld dat ze verschillende belangrijke stoffen bevatten voor krachttrainers & bodybuilders. Hierboven spraken we al van glutamine, fructose, dextrose en creatine. Deze stoffen zorgen voor meer energie tijdens het trainen evenals een beter herstel van de spieren. En laten we zeker de koolhydraten niet vergeten. Een goede mass gainer bevat per portie heel wat koolhydraten zodat je een mooie energieboost krijgt tijdens het trainen.

 

Laag vetgehalte & gezonde vetten

 

Wie wil aankomen in spiermassa, maar het vetgehalte onder controle wilt houden, kan ook terecht bij mass gainers. Mass gainers bevatten een zeer laag gehalte aan verzadigde en dus ongezonde vetten. Daarentegen bevatten ze wel gezonde vetten die ervoor zorgen dat je meer 'lean body mass' of vetvrije massa creëert
.

 

 

 

Hard gainers

Hoor jij ook voortdurend over mensen die wanhopig proberen om lichaamsvet te verliezen. Echter, af en toe hoor je over mensen die worstelen om gewicht te houden. Ze klagen dat ze te mager, en het maakt niet uit hoeveel ze eten, of hoe hard ze trainen, ze kunnen gewoon niet lijken te snel spieren op te bouwen.

Hun natuurlijke bodybuilding droom van het toevoegen van tien pond spiermassa verandert snel tot frustratie en teleurstelling. Dit leidt over het algemeen hen om, hetzij tezamen, stoppen alle, of zelfs meer uit te geven, bepaalde tijd in de sportschool te proberen om elke vorm van spiermassa op te bouwen.

U kunt winnen spiermassa snel, zo lang als je slim trainen.

1. Workout Minder

U bent waarschijnlijk mompelen minder is te veronderstellen meer te zeggen. Nope! Het uitwerken van minder is een belangrijke sleutel in het helpen van harde gainers doorbreken de drempel. Onmiddellijk verlagen uw natuurlijke bodybuilding sets tot een per oefening, en slechts 2-3 oefeningen per spiergroep. Echter, wanneer het verlagen van uw sets, is het noodzakelijk dat u het verhogen van uw trainingsintensiteit. Dat betekent dat het uitvoeren van de set om kortstondige spier mislukking. Let op: Dat ene set is de set die telt, maar het licht warm-up sets worden aanbevolen.

2. Meer Days Off

Ja, in plaats van meer gebruik wordt gemaakt, moet hard gainers nog dagen duren voordat off tussen de trainingen om originele spier herstel en groei mogelijk te maken. Sommige mensen kan nodig zijn om maximaal 10 dagen vrij tussen de hi-intensiteit spieropbouw sessies. Het is belangrijk om u eraan te herinneren dat snel spiermassa wordt verkregen tussen de trainingen, niet tijdens het sporten.

De workout minder strategie voorkomt ook dat u het branden van een enorme hoeveelheid calorieën. In plaats daarvan kan de calorieën worden gebruikt spiergroei.

3. Beperk cardiovasculaire oefening

U leest het goed. Ja, beperking van een andere oefening die je spiermassa zal catabolize. Uw doel moet zijn om de hoeveelheid calorieën die je verbrandt verlagen. Uw oven, zoals stofwisseling is al laaiend.

4. Extra Calorieën

De volgende stap zou zijn om erachter te komen, precies, hoeveel calorieën je nodig hebt om uw lichaamsgewicht te behouden. Met dit nummer kunt u zien hoeveel extra calorieën nodig zijn om gewicht te winnen. Als u niet uw onderhouds-nummer weten, hoe weet u waar u moet beginnen?

Begin door het opnemen van alles wat je eet voor een hele week (porties en alles.) Krijg je een calorie berekenen boek, of resource en achterhalen van de hoeveelheid calorieën die je nam inch Ik ga ervan uit u nog niet uw dieet aangepast, en de schaal bleek een nul gewichtstoename of-verlies voor de week. Neem dat aantal en voeg 500 extra calorieën per dag consequent voor 7 volle dagen en daarbuiten. Let goed op de hoeveelheid calorieën die je inneemt binnen

5. Volg uw vooruitgang en neem extra shake

Als u niet het meten van je workout gewicht en herhalingen, hoe ga je om te weten wat je nodig hebt om de volgende training verslaan? Volg het! Loop niet rond de sportschool verloren zoals de meeste mensen. Neem een eiwit shake(supplement) van ongeveer 50% koolhydraten en 50% eiwitten. En dat meerdere malen per dag !

Weight Gainer Shake

Een Weight is onmisbaar in je fitness- en voedingsschema als je massa of gewicht wilt aankomen.

De beste weight gainer onderscheidt zich van al de rest door de kwaliteit van de ingrediënten. Een goede weight gainer is een perfect uitgebalanceerde mix van koolhydraten en eiwitten waarmee je gemakkelijk en snel op een kwalitatief hoogwaardige manier de calorie inname naar boven kunt brengen.

Beste Weight gainer shake

Onze Weight Gainers bevatten de allerbeste eiwitten, unieke koolhydraten en groeibevorderende stoffen. Je hebt dus absoluut de beste weightgainer als je deze van Nutrimax bestelt:

1. Nutrimax Weight Gainer
Dit is onze basis Weight Gainer. Let op: Met basis bedoelen we zeker niet gewoon of minderwaardig. Integendeel.

Ben je op zoek naar een kwalitatief hoogstaande weight gainer en wil je de beste prijs/kwalietit verhouding. Dan is Nutrimax Weight Gainer de beste weight gainer voor jou die je maar kan bedenken.

Kwaliteit, lekker van smaak én betaalbaar. Dit is dan ook onze best verkochte weight gainer in het gamma. En terecht.

Nutrimax Weight Gainer is hét supplement voor wie moeilijk in massa aankomt. Nutrimax Weight Gainer bevat alle bestanddelen die je nodig hebt om in gewicht en massa aan te komen. NIet meer , maar ook zeker niet minder.

Nutrimax Weight gainer bevat namelijk speciale koolhydraten met een zeer lage Glycemische index. Dit wilt zeggen dat deze zeer langzaam worden omgezet in nuttige calorieën, en niet meteen worden omgezet in onbruikbare snelle koolhydraten (zoals suiker), waar je enkel maar vet van opslaat.

Deze koolhydraten zorgen dus voor een constante en langdurige toevoer van voedingsstoffen naar de spiercellen. De proteïnen in Nutrimax Weight Gainer vormen de meest hoogwaardige en snel opneembare bouwstof voor de spieren (Whey) en garanderen daarom maximale spieropbouw.

De snelle opname van eiwitten en de trage opname van koolhydraten zorgen dus voor zeer goede resultaten én zorgen er ook voor dat deze weight gainer betaalbaar blijft zonder in te boeten aan kwaliteit.

2. Nutrimax Complete Gainer
Onze Complete Gainer is zoals de naam al doet vermoeden een weight gainer, met nog extra toevoegingen. Dit in tegenstelling tot onze Nutrimax Weight Gainer die de basis ingrediënten voor een weight gainer bevat. Maar met basis ingrediënten van topkwaliteit zoals hierboven omschreven.


Ben je echter op zoek naar net dat tikkeltje meer, dan onze Nutrimax Complete gainer de betere keuze voor jou. Deze immers aangevuld met extra ingrediënten om de formule compleet te maken.

Complete Gainer bevat bovenop trage koolhydraten en snelle eiwitten extra BCAA's, Creatine, Arginine, Beta-alanine en extra eiwitten. Dit maakt de formule veel completer en zorgt ervoor dat de balans tussen eiwitten en koolhydraten iets meer verschuift naar de kant van eiwitten.

Combinaties met Weight Gainers

Wil je echt wel snel meer gewicht aankomen en vind je enkel een weight gainer niet voldoende. Dan kan Weight Gainers ook uiteraard combineren met andere supplementen zoals een Time relaesed Proteine. Deze zorgt ervoor dat je langdurig de nodige eiwitten binnenkrijgt en je dus over zowel trage koolhydraten en snelle eiwitten beschikt, aanvullende met trage eiwitten. Dit zorgt voor een voortdurende voorziening van de nodige voedingsstoffen voor je spieren.Deze Time Released Proteine Shake neem je dan vlak voor het slapengaan.

Wij bieden deze combinatie van de beste weightgainer en de beste Caseine eiwit aan in een zeer voordelig combinatiepakket. Dit zorgt de gehele nacht voor een constante opname van koolhydraten en eiwitten in de spieren.

Weight Gainers bestellen of kopen ?

Nutrimax is al sinds 2005 uw specialist in beste Weight Gainers. Veilig, betrouwbaar en snel kunnen wij uw uw Weight Gainer supplementen bij u ana huis leveren. En dit zonder verzendkosten.